Negativa? Za mě nic, auto je prostě skvělé. Nemám co dodat!
Luxusní malá auta. Segment, který má potenciál, a který dává stále větší smysl. Už dávno se ví, že přesvědčení typu: „chudí kupují malá a bohatí velká auta“, je přinejmenším nepřesné. Ve městech je stále méně místa, na delší cesty stále více létáme… A tak malým luxusním autům nic nebrání v rozletu. Jedno takové jsme si vzaly s holkama do parády v novém testimonialu.
DS3 Crossback si hned tak s něčím jiným nepopletete. Je to velmi svébytný model a žhavá novinka českého trhu, která se začala prodávat letos v létě. Toužíte po něčem výjimečném, co na silnici hned tak nepotkáte?
Prosím seznamte se s hrdinou, který bude bojovat o čest svého rodu v tomto testimonialovém klání. DS3 Crossback, výbava Grand Chick, tedy ta nejlepší ze čtyř, jež jsou na výběr (odkaz na ceník zde). DS Inspirace Opera (více informací níže a hlavně pak v článku Autfit k DS3 Crossback), což znamená interiér v černé kůži Nappa (+75 000 Kč) a zlatá barva Imperial Gold (+19 000 Kč). To je barva, kterou si mimochodem na své auto vybrala i ambasadorka značky DS Lucie Borhyová (rozhovor s Luckou zde). Kromě bohaté základní výbavy je testovaný kousek vyšperkován ještě 18palcovými koly Shanghai se šedým výbrusem Haria (+25 000 Kč), paketem jízdních asistentů Extended Safety a DS Drive Assist (+ 25 000 Kč), elektricky nastavitelným a masážním sedadlem řidiče (+ 30 000 Kč), paketem DS Sensorial Drive (+ 5000 Kč – barevné naladění interiéru, možnost nastavení reakce na plynový pedál, sportovní nastavení řízení, zkrácené dráhy řazení u manuálů), bezdrátovou nabíječkou na telefon (+ 6000 Kč) a HiFi systémem Focal Electra se 14 reproduktory (+ 32 000 Kč). Výbava, za kterou by se nemuselo stydět ani auto velikosti Škody Superb, co říkáte?
Pod kapotou přede tříválec, což už dnes není nic překvapivého. Ovšem tahle dvanáctistovka dopovaná turbem má sympatický výkon 130 koní a je spojena se skvělou osmistupňovou automatickou převodovkou, která mě zatím nadchla ve všech autech, ve kterých jsem ji testovala, a to většinou byla v autech vyšších tříd. Co se motoru týče, jde o zlatý střed nabídky a verzi, o kterou by měl být největší zájem. Proto jsem ji mezi 100 a 155 koňovými bratříčky vybrala.
TIP: Viděly jste nový Autfit k DS3 Crossback?
Ani tentokrát nebudu tuhle autokabelku testovat sama. Na pomoc tu opět mám hned čtyři posily. Čtyři různé názory, čtyři odlišné priority, čtyři nové pohledy, nespočet nových postřehů a veliký nadhled, který může být někdy pro motoristické novináře a blogery „z povolání“ oříškem. Já jsem ohromně ráda, že se vám tenhle formát testů líbí a je pro vás přínosný a informačně hodnotný. 🙏⭐️
Otestovat si nějakou automobilovou novinku můžete i vy! Stačí se přihlásit, informace o dalším testování najdete tady na blogu a samozřejmě také na Facebooku a Instagramu Autokabelek.
Za volantem: DENNĚ x OBČAS
Jezdím po: MĚSTO i VENKOV
Řídím: RÁDA x NUTNOST
Auto: MALÉ i VELKÉ
Řazení: MANUÁL i AUTOMAT
Negativa? Za mě nic, auto je prostě skvělé. Nemám co dodat!
Katce je sice pouhých dvacet let, ale k autům má blízko nejen jako řidička, ale i profesně, jelikož pracuje ve firmě, jež s auty obchoduje, a to v oddělení komunikace se zákazníky. K řízení má velmi kladný vztah, s láskou vzpomíná na Volkswagen Passat, který měla, aktuálně jezdí s Volvem S40. Za rok by si ráda koupila auto nové. Má přítele, děti zatím neplánuje a výběr jejího auta snů je ovlivněn láskou ke koním. A teď není řeč o koních pod kapotou, ale o těch čtyřnohých. Takže by ráda čtyřkolku, pick-up a nejvíce se jí líbí Ford Ranger. Trochu jiná třída než DS3 Crossback, přesto, měl by u ní šanci na úspěch?
Ano, oslovila mě hodně pohodlná jízda, řízení a celkové lehké ovládání nevyžadující sílu, vše přehledné a přívětivé, naprosto bez problémů.
Pro všechny, kdo chtějí menší SUV (crossover), nepotřebují vyloženě čtyřkolku a rádi by komfortní a hezké auto.
Pohodlí, jaké auto nabízí. Byla jsem vážně nadšená hlavně tím, jak tlumí i velké nerovnosti a jaké je v autě příjemné ticho.
Za mě nic, auto je prostě skvělé. Nemám co dodat!
„Z pohledu řidiče je auto naprosto skvěle ovladatelné, výbava je úžasně bohatá, automat krásně řadí, výhled z auta na silnici je velmi dobrý a karoserie je více než přehledná. Kdybych měla posuzovat vnější vzhled, tak je to velmi líbivé auto a i ta žlutozlatá barva je pěkná, ovšem já bych si radši vybrala barvu červenou,“ říká Katka.
Za volantem: DENNĚ x OBČAS
Jezdím po: MĚSTO i VENKOV
Řídím: RÁDA x NUTNOST
Auto: MALÉ x VELKÉ
Řazení: MANUÁL x AUTOMAT
Krásná barva a design exteriéru. Nadčasový, hodnotně působící interiér, auto je prostorné a sedačky pohodlné.
Třicetiletá Zuzka má skoro dvanáctileté řidičské zkušenosti. Jako obchodní zástupce jezdí často a naštěstí jezdí velmi ráda, takže si své cesty umí užít. Zuzka žije s přítelem, děti nemá a vzhledem k tomu, že u ní lehce převažuje městský provoz, má ráda spíše menší auta, která jsou praktická svými kompaktními rozměry a zároveň i ekologičtější a ekonomičtější z pohledu provozních nákladů. Potkat ji můžete za volantem Škody Radid Spaceback a nákup nového auta plánuje v horizontu dvou let. Jejím novým autem snů se stal DS3 Crossback. To sice hodně prozrazuje z obsahu následujících řádků, avšak určitě se vyplatí je přečíst.
Ano, úplně jsem se do něho zamilovala!
Určitě pro ženy, chlapa si v tom nějak nedokážu vybavit. Hlavně v testovaném kousku. 😉
Na pohled malé auto, ale uvnitř se člověk cítí jako v tanku. V dobrém slova smyslu, interiér je prostorný a zároveň útulný, člověk má pocit bezpečí.
Čekala bych prostornější kufr (350 litrů objemu – pozn. Autokabelky). Zároveň jsem si všimla, že zadní parkovací kamera se za špatného počasí špiní a pak není obraz příliš jasný. Možná by měla být nějak skrytá a vysouvat se jen v případě potřeby…
„Auto mě nadchlo opravdu ve všech směrech. Krásná barva a design exteriéru. Nadčasový, hodnotně působící a elegantní interiér, auto je prostorné, sedačky jsou pohodlné. Přehledné ovládací panely a multifunkční volant. Plno moderních vychytávek, jako například zajížděcí kliky dveří nebo efektní LED světla s barevnými prvky. Jen ta velikost kufru, ten mohl být o něco větší,“ hodnotí DS3 Crossback Zuzka.
O programu Only you se zmiňuju skoro vždycky, když píšu o DS, ale přijde mi to jako vážně zajímavý bonus a já bych se ráda nechala od svého servisu takhle rozmazlovat. Majitelkám a majitelům DS3 Crossback jsou totiž k dispozici služby skutečně prémiového programu Only You. Pomocí mobilní aplikace MyDS App se mohou kdykoliv spojit se svým autem a v případě potřeby lze i telefonicky kontaktovat asistenční centrálu. Aplikace slouží jako osobní účet zákazníků DS a poskytuje přístup k palubní dokumentaci, sledování historie cest a upozorňuje na nutnost provedení pravidelného servisu. Lze si přes ni také domluvit schůzku v DS či si objednat službu soukromého řidiče DS Valet (odvezení auta na servis a jeho opětovné vrácení na vámi zadané místo). Součástí programu Only You je samozřejmě i DS Assistance – služba, která se v případě poruchy nebo nehody postará o vše potřebné.
Za volantem: DENNĚ x OBČAS
Jezdím po: MĚSTO x VENKOV
Řídím: RÁDA x NUTNOST
Auto: MALÉ x VELKÉ
Řazení: MANUÁL x AUTOMAT
Kristýně je 24 let, je operátorkou v business centru a mezi její záliby patří i řízení. Řidičský průkaz si udělala hned v osmnácti letech a aktuálně jezdí Škodou Octavia Combi. Je single a jezdí hlavně po městě, takže její příští auto by prý klidně mohlo být menší a jeho nákup plánuje příští rok v létě. Pokud by se zasnila a zahleděla do vzdálenější budoucnosti na své auto snů, bylo by to buď Audi A7, Mercedes-Benz CLA nebo Mitsubishi Lancer EVO. Vybraný vkus. 😉 A co DS3 Crossback, mohl by právě on stát za půl roku v její garáži?
Já osobně asi ne, kvůli mé výšce potřebuji o něco více prostoru nad hlavou, zároveň si nechci dávat sedačku úplně na podlahu.
Podle mého názoru je vhodný pro muže i ženy. Záleží na zvolené barvě a celkovém stylu. Je skvělé, že je na výběr tolik barev, ale i kombinací prvků a provedení interiéru.
Rázný, svébytný vzhled a perfektně řadící automatická převodovka. Mám zkušenosti hlavně s manuálem, který preferuju, ale automat v DS3 mě nadchnul.
Nemohla jsem si najít stoprocentně pohodlnou pozici za volantem.
„Z pohledu bezpečnosti jsem byla velmi spokojená s dobrým výhledem. Líbí se mi originální, rázný a stylový design interiéru i exteriéru, mnoho výrazově silných prvků, které však k sobě hezky ladí. Při přejetí kanálu nebo jiné nerovnosti na vozovce jsem se jen příjemně zhoupla, DS3 nedokonalosti silnice krásně filtruje. Za mě super! Moc příjemná jízda,“ sdílela své dojmy Kristýna.
Inspirace neboli variace na téma provedení interiéru. Na výběr je DS Montmartre, DS Rivoli, DS Performance, DS Opera a DS Bastille. Jak již zmínila Kristýna, každý si může DS3 Crossback naspecifikovat podle své osobnosti. Více v článku Autfit k DS3 Crossback – padesát odstínů zlaté.
Za volantem: DENNĚ x OBČAS
Jezdím po: MĚSTO x VENKOV
Řídím: RÁDA x NUTNOST
Auto: MALÉ x VELKÉ
Řazení: MANUÁL x AUTOMAT
Třiadvacetiletá Kateřina je supervizorka. Za volant sice neusedá každý den, ale řízení a krásná auta má velmi ráda. Má Škodu Octavii, která jí prozatím vyhovuje, a co se nákupu nového auta týče, pevně stanovené datum zatím nemá. Avšak když zavře oči, viděla by se v Mercedesu-Benz GLE Coupé. Je svobodná a bezdětná, avšak má přítele. To jen informace pro případné mužské čtenáře. 😁 Ale teď už k jejímu hodnocení DS3 Crossback.
Nový DS3 Crossback bych si koupila hned. Velmi mě to auto zaujalo! Hlavně tím, jak je prostorné, i když se tak na první pohled nemusí zdát.
DS3 Crossback je ideální vůz pro ženu a do města naprosto NUMBER ONE. 👍
Především to, jak je komfortní, tichý a dobře vybavený. Velmi tichý a kultivovaný je také motor a testovaná „dées trojka“ i krásně jezdila.
Za mě žádné negativum nemá.
„Nový DS3 Crossback na mě udělal velice dobrý dojem. Ačkoliv jsem to na první pohled vůbec nečekala, je velmi prostorný, pohodlný, má skvělé jízdní vlastnosti. Testovací DS3 Crossback byl ve zlaté metalíze, a ta se na silnicích moc nevidí, tedy je to výjimečný kousek,“ hodnotí DS3 Crossback po testování Kateřina.
Víte že…? Do prodeje se chystá čistě elektrická verze DS3 Crossback E-Tense? A to již po novém roce! Bude mít elektromotor o výkonu 100 kW a baterie o kapacitě 50 kWh. Z toho vychází dojezd 320 km a baterie bude možné na rychlodobíjecí stanici dobít na 80 % kapacity za pouhých 30 minut. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,7 sekundy a hlavně 😉 E-Tense bude k mání i v novém speciálním laku odstínu Crystal Pearl.
Zuzko, Kristýno, Katko a Katko, velké díky za milou spolupráci při tvorbě tohoto testimonialu, děkuji, že jste se mnou i čtenářkami Autokabelek sdílely své osobní názory na nový DS3 Crossback. Sto lidí, sto chutí. Já myslím, že i tentokrát jsme se na auto podívaly z různých úhlů pohledu a hlavně z pohledu různých dámských řidičských potřeb.
Tags – DS, DS3 Crossback, Jízdní dojmy s DS3 Crossback, DS Store, Autfit
Foto: Olivie Žižková – Oliviezizkova.com