Kufr na kolečkách – Volkswagen Transporter

20.11.2015 Veronika Petrů 0 komentářů

Že to není úplně typická autokabelka? Ne, to opravdu není, ale na druhou stranu, myslíte si, že početné rodině bude v nějakém autě lépe než v prostorném převozníku typu VW Multivan? A navíc, i holky rády jezdí s dodávkami…! :-)

Volkswagen Transporter a Multivan T6_autokabelky_028

Ať žijí sedmdesátky

„70th style“ je teď v módě stále více. Já osobně miluju kalhoty do zvonu a stejně tak mixování různých stylů. Často ale není snadné třeba retro s moderními kousky sladit tak, aby to vypadlo dobře, a ne jako pěst na oko. Volkswagenu se to však povedlo dokonale. Na bílo-červeném Transporteru s koly Disc v retro designu  jsem mohla oči nechat, a tak jsem neváhala a na prezentaci jsem si na jízdy rezervovala tuhle verzi, co na tom, že to byla zrovna dodávka. :-) Už jenom kvůli těm fotkám! Dopředu se vejdou tři, vzadu můžete pašovat uprchlíky do Německa. :-) Pokud si myslíte, že řízení takové dodávky je jen pro pořádného chlapa, tak vás vyvedu z omylu. V tomhle jsou sedmdesátky, ale i osmdesátky a devadesátky nenávratně pryč, a nový Transporter se řídí komfortně jako Fabie. Krásně řadí, vše je po ruce, vše je přehledné, interiér pohledný a těch odkládacích prostor! O tom si může člověk nechat v osobáku jen zdát. A protože je to taková krabice, tak žádný strach ani z větších rozměrů. Karoserie je totiž výborně přehledná, díky parkovacím čidlům můžete mít oči i vzadu, a tak věřím, že byste si na nový Transporter zvykly, i pokud zrovna nechováte tak kladné emoce k velkým autům, pick-upům a dodávkám jako já. :-)

Od dojmů k pojmům

Pro novou generaci, již šesté pokolení Transporteru, respektive z něj odvozených osobnějších, komfortnějších a „luxusnějších“ mutací Caravelle, Multivan a California, nachystal VW celou řadu novinek. K dispozici je třeba adaptivní regulace podvozku s módy pro komfortní nebo sportovní jízdu. Informační a zábavní systém je opatřen velkým displejem, který se automaticky přepne z režimu zobrazování do režimu ovládání, jakmile se k jeho povrchu přiblíží vaše ruka. Na výběr jsou dva dvoulitrové motory. Turbodiesely TDI jsou dostupné ve výkonových stupních 84, 102, 150 nebo 204 koní, benzinová TSI pak budou chtít zaujmout hodnotami 150 nebo 204 koní.
Za zmínku stojí ještě speciální edice Generation Six. Jejím základem je Multivan Comfortline, jehož sériová výbava je rozšířena o tónovaná skla oken, přední a zadní světlomety LED, mlhovky s funkcí odbočovacích světel a chromovaný paket. Na přání lze vůz navíc vyšperkovat osmnáctipalcovými koly v retro designu Disc (must have). :-) Ceny startují na 482 004 Kč bez DPH (Multivan od 880 385 Kč bez DPH).

 

Těšte se již brzy na nový Autfit, tentokrát s Multivanem, dle mě ideálním rodinným autem! :-)
Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *