Máte pocit, že se musí v zatáčce převrátit? Já ho měla z počátku také, ale je to jen psychický! :-)
Toyota spouští online prohlídku vozů přes virtuální showroom. V situaci, kdy jsou kamenné showroomy z nařízení vlády zavřené, bude Toyota vozy prezentovat on-line prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem. Vážně vychytaná novinka!
Virtuální showroom funguje na homepage www.toyota.cz nebo ze stránek jednotlivých modelů. Zákazník se na stránce objedná k virtuální prohlídce zvoleného modelu a zároveň si vybere konkrétního prodejce. Do formuláře na sebe zadá kontaktní údaje a prodejce se mu nejpozději do 15 minut ozve zpět. Vybraný vůz zákazníkovi odprezentuje prostřednictvím odsouhlasené formy videohovoru a ten jej následně může rovnou objednat, respektive nechat si zaslat konkrétní nabídku.
„Současná situace nás přiměla pružně zareagovat a přijít s novým konceptem, jak rychle a pohodlně uspokojit poptávku po našich vozech. Zájemce o vůz Toyota si jej může za asistence prodejce vybrat z bezpečí svého domova, bezkontaktně a v souladu s aktuálními omezeními vyhlášenými vládou ČR.“ říká generální ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.
Kromě toho, že vám taková virtuální prohlídka může zpříjemnit pobyt v domácí izolaci, tak jak se říká: „škoda každé krize, kterou nechytíš za pačesy a nevyužiješ ke svému růstu.“ 😉 Aktuální akční nabídka Best zahrnuje téměř celou modelovou řadu a slevy jsou až statisícové. Můžete si vybrat ze stovek skladových vozů za lákavé ceny. Například nejmenší Aygo je k dostání za 209 900 Kč, s bonusem za výkup starého vozu dokonce za 189 900 Kč. Corolla Sedan je v nabídce za 444 900 Kč, tedy se slevou 110 000 Kč. Sleva na hybridní crossover C-HR je 55 000 Kč a RAV4 je levnější dokonce o 100 000 Kč. V rámci nabídky Best můžete získat ještě bonus při výkupu starého vozu ve výši až 35 000 Kč, výhodné financování a zvýhodněnou nabídku zimních kompletů.
V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota a Lexus bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od auta, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.
Předání auta klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení auta na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.