Koronadoba – Toyota spouští virtuální showroom, servisy fungují…

3.4.2020 Veronika Petrů , 0 komentářů

Toyota spouští online prohlídku vozů přes virtuální showroom. V situaci, kdy jsou kamenné showroomy z nařízení vlády zavřené, bude Toyota vozy prezentovat on-line prostřednictvím svého webu a živého rozhovoru s prodejcem. Vážně vychytaná novinka!

Jak to funguje?

Virtuální showroom funguje na homepage www.toyota.cz nebo ze stránek jednotlivých modelů. Zákazník se na stránce objedná k virtuální prohlídce zvoleného modelu a zároveň si vybere konkrétního prodejce. Do formuláře na sebe zadá kontaktní údaje a prodejce se mu nejpozději do 15 minut ozve zpět. Vybraný vůz zákazníkovi odprezentuje prostřednictvím odsouhlasené formy videohovoru a ten jej následně může rovnou objednat, respektive nechat si zaslat konkrétní nabídku.

„Současná situace nás přiměla pružně zareagovat a přijít s novým konceptem, jak rychle a pohodlně uspokojit poptávku po našich vozech. Zájemce o vůz Toyota si jej může za asistence prodejce vybrat z bezpečí svého domova, bezkontaktně a v souladu s aktuálními omezeními vyhlášenými vládou ČR.“ říká generální ředitel Toyota Central Europe-Czech Martin Peleška.

Proč kupovat novou Toyotu právě teď?

Kromě toho, že vám taková virtuální prohlídka může zpříjemnit pobyt v domácí izolaci, tak jak se říká: „škoda každé krize, kterou nechytíš za pačesy a nevyužiješ ke svému růstu.“ 😉 Aktuální akční nabídka Best zahrnuje téměř celou modelovou řadu a slevy jsou až statisícové. Můžete si vybrat ze stovek skladových vozů za lákavé ceny. Například nejmenší Aygo je k dostání za 209 900 Kč, s bonusem za výkup starého vozu dokonce za 189 900 Kč. Corolla Sedan je v nabídce za 444 900 Kč, tedy se slevou 110 000 Kč. Sleva na hybridní crossover C-HR je 55 000 Kč a RAV4 je levnější dokonce o 100 000 Kč. V rámci nabídky Best můžete získat ještě bonus při výkupu starého vozu ve výši až 35 000 Kč, výhodné financování a zvýhodněnou nabídku zimních kompletů.

Servisy fungují ve speciálním režimu

V oblasti servisu a prodeje náhradních dílů fungují autocentra Toyota a Lexus bez omezení, nicméně striktně dodržují limit maximálně dvou osob na jednom místě. Pracovníci autoservisu jsou vybaveni rouškami, dále dodržují vysoký standard hygieny a úkony provádějí v ochranných rukavicích. Před předáním vozu klientovi probíhá jeho důkladná dezinfekce a čistění, dezinfikovány jsou rovněž klíčky od auta, které jsou následně vloženy do igelitového sáčku.

Předání auta klientovi následné probíhá bez kontaktu. U některých partnerů je, po domluvě s pracovníkem servisu, možnost vyzvednutí a doručení auta na smluvené místo. Pro snazší provoz servisu se doporučuje, aby si zákazníci jeho návštěvu předem domluvili telefonicky či prostřednictvím formuláře na webových stránkách na konkrétní termín.

 

Všechno je to skvělé, přesto se už těším až budou moci být i tři osoby na jednom místě a bude zase vše „normální“ ☯️🙏
Pokud se vám článek líbil, tak dejte 👍. A sledujte Facebook a Instagram Autokabelek, ať vidíte, na čem právě pracuju a co pro vás chystám!

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *