Větší kola = méně pohodlí. Lodičky ale taky nejsou bačkůrky…
Tentokrát jsem si to vyzkoušela na vlastní kůži. Čekala mě technická kontrola, výměna oleje a pneumatik, a tak jsem nasadila roušku a vydala se do servisu Subaru. Rovnou říkám, že skutečně fungují skvěle i v této době. Pro více info pokračujte ve čtení. 😉
Showroomy zůstávají z rozhodnutí vlády uzavřené, avšak u Subaru jsou připraveni reagovat na vaše požadavky potřebné pro zajištění vašeho podnikáni nebo vašich osobních potřeb. Tedy jinak poskytnout veškerý po-prodejní servis a dodávky náhradních dílů v rámci aktuálních možností. Více info zde.
Pro zajímavost pár hygienických opatření pro ochranu vás i zaměstnanců značky:
• Individuální příjem vozu s maximálním omezením vzájemného osobního kontaktu
• Používání ochranných pomůcek, samozřejmostí jsou roušky a ochranné rukavice
• Lokální desinfekce na kliky dveří, volant a hlavici řadící páky
• Všechna vozidla jsou desinfikována freonovým ionizátorem
Pokud máte nějaký problém se svým vozem či nějaký individuální požadavek ohledně vaší mobility, nemáte se obávat obrátit na servisní a prodejní tým – kontakty najdete zde.
A nejen fungující servisní síť je to, čím chce Subaru v současné době přispět pro dobro co nejlepšího fungování nás všech. Subaru zároveň založilo sbírku na podporu dobrovolníků, kteří pomáhají lidem, kterým by se jinak pomoci dostalo asi jen těžko. Více jsem o této sbírce psala v postu zde a pokud chcete rovnou přispět 👇
A mám pro vás jeden krásný vzkaz od Subaru, který mi přišel spolu s odpovědí na moje otázky ohledně fungování servisů:
„Rádi bychom Vám v této hektické době popřáli pevné zdraví, mnoho optimismu a dobré nálady, která Vás nikdy neopustí.“