Koronadoba – Peugeot, Citroën, Opel & DS – servis a prodej

1.4.2020 Veronika Petrů 0 komentářů

Značky koncernu PSA, stejně jako celý evropský automobilový průmysl, musely pod tíhou událostí zásadně omezit či přizpůsobit své aktivity. Značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice zachovali provoz svých servisů a zajišťují tak běžné opravy a údržbu, což je důležité nejen pro všechny jejich zákazníky, ale celkově i pro bezproblémové fungování zásobování, zásilkových a doručovacích služeb, které teď všichni tak rádi využíváme, a které často jezdí dodávkami těchto značek.

Domluvit se předem – základ správného přístupu nejen teď

„Aby vozy plnily správně svoji funkci, je třeba jim zajistit příslušnou údržbu a servis. Naše sítě jsou plně připraveny poskytnout tyto služby, avšak v rámci celkové koordinace a nastavených bezpečnostních opatření žádáme naše klienty, aby v případě potřeby navštívit servis vždy nejdříve telefonicky nebo elektronicky kontaktovali zaměstnance našich servisů a domluvili se s nimi na způsobu přijetí vozidla do servisu. Naši partneři jsou připraveni zákazníkům poskytnout informace a doporučení i v případě záručních oprav,“ říká Jan Matoušek, ředitel oddělení náhradních dílů a poprodejního servisu pro značky Peugeot, Citroën, Opel a DS v České republice.

Videocheck servis – novinka, která se dostala rychleji do praxe!

„Našim servisům zajišťujeme pomoc a podporu od samého začátku. Vydali jsme souhrn doporučení, jak bezpečně zajišťovat servisní služby a současně omezit osobní kontakt. Navíc jsme se rozhodli urychlit zavedení nástroje Videocheck pro on-line potvrzení rozsahu zakázky se zákazníkem, včetně vytvoření seznamu prací a souhlasu zákazníka. Díky tomuto nástroji jsme schopni vůz důkladně prověřit a předložit našim klientům důvěryhodný report, který je srovnatelný s výsledkem prohlídky vozu za přítomnosti klienta,“ říká Jan Matoušek.

Tolerance překročení servisního intervalu až o 3000 km nebo 3 měsíce

„Vzhledem k mimořádné situaci a ve snaze co nejvíce zmírnit starosti uživatelů s provozem auta jsme rozhodli umožnit výjimečně toleranci překročení intervalu pro pravidelnou prohlídku. Naše servisy budou nyní akceptovat překročení servisního intervalu až o 3000 km nebo 3 měsíce pro značky Peugeot, Citroën a DS a o 1500 km a 1 měsíc pro značku Opel, aniž by byla dotčena záruka,“ říká Jan Matoušek.

On-line prodej nových aut

Telefonická a elektronická komunikace je v současné době zásadní i pro zachování prodeje nových vozů. Prodejci značek Peugeot, Citroën, Opel a DS aplikují proces prodeje nových vozů s vyloučením osobního kontaktu se zákazníky. Doprava vozů z centrálního skladu stejně jako z překladišť skupiny PSA funguje bez větších omezení. Objednaná vozidla jsou pak zákazníkům předávána mimo provozovnu koncesionáře – showroom.

On-line je i prodej ojetých aut Emil Frey Select

Prostřednictvím telefonické a on-line komunikace a s vyloučením osobního kontaktu probíhají i aktivity programu certifikovaných ojetých vozů Emil Frey Select. Nabídka ojetých vozů na webových stránkách emilfreyselect.cz je zákazníkům k dispozici pro telefonické rezervace vozidel.

 

Pokud máte nějakou zkušenost se servisy či prodejem v této době, podělte se s nimi v komentářích. 🙏
Pokud se vám článek líbil, tak dejte 👍. A sledujte Facebook a Instagram Autokabelek, ať vidíte, na čem právě pracuju a co pro vás chystám!

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *