Jaké bylo svezení s Ford KA+?

28.11.2016 Veronika Petrů 0 komentářů

KA+ sází na praktičnost a jednoduchost, která neuráží, ale naopak do dnešní technicky náročné doby přináší určitou lehkost bytí.

Pamatujete na Ford Fusion? Jednu dobu to byl prodejní trhák a možná s ním vaši rodiče dodnes jezdí. Na jeho prodejní úspěch teď chce navázat nový Ford KA+. Není to žádné malé KAčátko jako dříve, z venku je novinka velká jako Fiesta a uvnitř ještě větší!

KAm cílí?

Pokud vybíráte auto pro svoje rodiče či babičku s dědou (teď mluvím ke svým dle Google Analytics „průměrným“ čtenářkám ve věku +/-30) je tohle auto skvělou volbou. Ideálním společníkem může být i pro vás, pokud při výběru auta preferujete kompaktní rozměry, praktičnost či nízké provozní náklady a styl a výkon jsou ve vašem žebříčku hodnot někde dole.

Snadný výběr za 288 990 Kč nebo 3666 Kč/měsíc

I když široká nabídka verzí je fajn, na druhou stranu ne pro každého jsou konfigurátory nových aut oblíbenou hrou a kratochvílí. Tady je vše jasné a stručné, chcete hezky vybavené auto s úsporným a spolehlivým motorem? Přesně takové pro vás Ford nakonfiguroval. V nabídce je totiž jen jedna verze s motorem 1.2 Ti-VCT (stará dobrá atmosféra :-)) o výkonu 85 koní v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Ve výbavě najdete klimatizaci, ESP, radio s BT handsfree a možností připojení externích médií, asistent pro rozjezd do kopce, mlhovky a mnohé další. Elektrická okénka a centrální zamykání jsem ani nechtěla zmiňovat, ale pro úplnost, také jsou ve standardu.

Za co si můžete připlatit?

Dovybavit si KA+ můžete třeba parkovacími senzory, tempomatem, vyhřívanými sedadly nebo si můžete připlatit za metalízu. Vše za příznivé peníze. O moc více tam toho nevyčtete, ale v případě zájmu, odkaz na ceník zde.

 

Moje dojmy ze silnice i slalomu

Prezentace nového Fordu KA+ se konala v areálu letňanského výstaviště. Z testovacích jízd po Praze i slalomu na dopravním hřišti, které jsme měli nachystané v jedné z hal, jsem si přivezla spoustu poznatků o novince. Takže hezky po pořádku:

Plusy

    • jednoduchý palubní systém s přehledným displejem na středovém panelu, možnost připojení telefonu či externího přehrávače, ovládání opravdu zvládne i vaše babička!
    • komfortní podvozek, ideální do města
    • solidní jízdní vlastnosti, až mě to na auto podobného zaměření překvapilo, hold geny Fordu, který podvozky umí
    • krátké a přesné řazení
    • dobrý výhled z vozu
    • dobře naspecifikovaná výbava
    • vyšší posaz, (budu se opakovat) já ho nemusím, ale sem to patří
    • jednoduchá technika = spolehlivý provoz
    • prostornost – viz video :-)

Mínusy

  • malá zpětná zrcátka, asi největší slabina

Nebudu do mínusů dávat, že mi pod kapotou chybělo minimálně 50 koní, to tu nikoho příliš zajímat nebude. Plusem i mínusem pak může být omezená nabídka verzí. Plusem je jednoduché a rychlé rozhodnutí, mínusem samozřejmě minimální možnost výběru.

 

Vše nemusí být složité a v jednoduchosti opravdu může být krása, co říkáte? :-)
Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *