Nejvíc se mi líbí barva i palubní deska a i potahy, to je super!
Podle výsledků studie zaměřující se na vnímání luxusu, kterou si nechala vypracovat automobilka Volvo, čelí v dnešní době světové luxusní značky jednomu z nejnáročnějších úkolů ve své historii, a tím je splnit neustále stoupající očekávání zákazníků, jejichž nároky na luxus se mění…
Za posledních deset let se prý způsob, jakým vnímáme luxus, radikálně změnil. Jeho měřítkem již není majetek a materiální bohatství, ale stal se jím vzácný čas a zážitky za hranicemi všedního života. Zavedené luxusní značky si tak budou muset osvojit zcela novou moderní interpretaci, která obstojí ve světě, který nebere značku jako měřítko luxusu, ale spíše naopak preferuje před okázalým vystupováním diskrétní přednosti, vynikající řemeslné zpracování a důraz na tradice.
Jde o automobilový průmysl stejně jako o módu, cestování a o různé nadstandardní produkty a služby. Podle výsledků studie se zavedené luxusní značky budou muset přeorientovat a nabídnout zákazníkům zážitek, který je osobnější, mimořádnější a intenzivnější. Co to může v praxi znamenat? Inovace zaměřené na služby v reálném čase, nepřetržité on-line spojení a konektivita, zvyšující se důraz na odbornost a řemeslnou dovednost, autenticita a objevování nových možností.
Pokud jde o volbu životního stylu, je cítit touha po vyváženějším bytí a začínají převládat dva trendy, které by se daly označit jako „ženský faktor“ a „kvalitní život“.
Osobně si myslím, že na tom něco je. Vždyť komu v dnešním přestresovaném, vystresovaném a zestresovaném světě často neproběhne hlavou myšlenka, že by dal vše za to, aby měl čas si život více užívat, důležité momenty více prožívat nebo že by obětoval vše pro nějakou změnu či jen pro trochu klidu a pohody?
Honza
Komenty na toto téma mě velmi zajímají. Tak dámy, nestyďte se, komentujte prosím…pojďte debatovat ;)