Tady musí fungovat láska na první pohled!
Hyundai Tucson prošel modernizací, která asi neunikne vašemu oku. Co by vám ale mohlo uniknout, jsou mnohé změny a zlepšení co se techniky a výbavy týče. A to by byla škoda! Ale žádné strachy, od toho tu máte Autokabelky. 💁🏼♀️ A já se mu už stihla podívat na zoubek. 😉
…Tucson je nejprodávanějším modelem své značky v Evropě? Přímo trhá rekordy a velké oblibě se těší i na našem trhu.
Upravené nárazníky, maska chladiče, přední i zadní světla a LED světla… Celkově najdete na novém Tucsonu více ostrých hran a linií. Konec konců můžete porovnat s předchozím modelem („vyčerpávající“ informace o něm jste si mohly přečíst v tomto autokabelkovském postu). A aby to k sobě všechno hezky ladilo, nové jsou i designy litých kol. Můžete si vybrat ve velikostech 17 až 19 palců.
Ve vzorníku má 11 barev, dvě jsou nové, například modrá Champion. Interiér se nabízí ve čtyřech barevných kombinacích, novinkou je šedá, dále pak klasická černá, béžová a velmi zajímá vínová. Palubní deska doznala také designových i funkčních úprav, je zde znát inspirace větším, mladším bratříčkem – modelem Santa Fe. Samozřejmě můžete mít Tucson i v kožichu (s koženým čalouněním, pokud byste neznaly tenhle slang 😜). A chválím, že kožená sedadla mají nejen vyhřívání, ale i ventilaci. Kdo někdy v létě seděl déle jak deset minut v kožených sedačkách bez ventilace, chápe, proč to píšu.
Co by to bylo za novinku bez chytrých pomocníků. Inteligentní adaptivní tempomat (Smart Cruise Control) s funkcí Stop & Go nebo nově vyvinutý prostorový kamerový systém SVM (Surround View Monitor), který usnadňuje parkování, jelikož zobrazí kompletní okolí auta. Těšit se můžete i na upravené audiosystémy se systémy Apple CarPlay a Android Auto, a na přání dodávaný 7“ displej.
Velkou novinkou je 8stupňový automat. Jde o klasickou automatickou převodovku s hydrodynamickým měničem a díky ní by měl být Tucson úspornější, tišší i živější, budeme-li novinku porovnávat se starším, šestistupňovým provedením.
Co se motorů týče, máme tu benzinové 1.6 GDi (132 koní) a 1,6 T-GDi (177 koní) a naftové 1.6 CRDi (115 nebo 136 koní) nebo vrcholný 2.0 CRDi (186 koní).
Úplnou novinkou je verze s mild hybridním pohonem (MHEV 48 V), jehož základem je naftový motor 2.0 CRDi (186 koní). Elektrika přidává 16 koní a má pomoci k nižší spotřebě a větší ochotě vyrazit kupředu na každý povel vaší pravé nohy.
Základní verze nového Hyundai Tucson vyjde na, bez 10 Kč, 550 000 Kč, vrcholné provedení pak žádá investici 840 000 Kč. Kompletní ceník najdete zde.
Měla jsem štěstí a mohla se svézt s největší novinkou modelové řady a to s verzí Mild Hybrid ve výbavě Style. Jak už jsem psala výše, jde o naftu 2.0 CRDi s malým elektrickým pomocníkem. Navíc jsem si tu rovnou mohla otestovat i osmistupňový automat. I když šlo o čtyřkolku, zůstala jsem na asfaltu (aspoň z venku zůstal Tucson čistý, stačilo, že jsme si s kolegou na střídání zastavili na prašné vedlejší cestě a v autě pěkně našlapali 😜). Testovaná verze stála 982 890 Kč a měla příplatkové panoramatické střešní okno, 19″ kola, elektricky ovládané víko kufru s bezdotykovým ovládáním, kožené čalounění nebo 360° kamerový systém.
Аркадий www.yandex.ru
0asnUmAG