Cílí na kreativní až bohémské duše, na milovnice zajímavého designu i inovátorského přístupu.
Luxusní SUV Lexus RX má podle analýzy J. D. Power pro ženy speciální kouzlo. Dámy tvoří téměř polovinu jeho zákazníků. Čím pak to?
„Dámská volenka“ je u Lexusu RX vyšší než u konkurence. SUV kupují z 38 % ženy a z 62 % muži, v případě RX je to skoro 50 na 50, a to je fakt hodně! Zvláště když se podobná auta často kupují na firmu a občas i jako dárek. ? Průzkum potvrdil, že pro kupující Lexusu RX není tím nejdůležitějším kritériem cena. Kdo by to řekl, že? ? Ale zajímavé je, že 64 procent majitelek Lexusu RX je ochotno zaplatit více za auto, které bude přátelské vůči životnímu prostředí. A tady má nabízený hybridní benzino-elektrický pohon Lexusu RX ve srovnání s mnoha konkurenty jasnou výhodu.
Víte, co mě překvapilo? Podle průzkumu J. D. Power věnují zákaznice Lexusu RX méně pozornosti originálnímu zevnějšku auta než je průměr segmentu SUV. Více prý hledí na praktičnost. Vzhled auta je důležitý pro 79 procent majitelek RX, kdežto průměr pro celý segment činí 82 procent. Ale na druhou stranu je ten rozdíl malý a skoro 80 % je ve finále vážně dost. Ach ty průzkumy ?
Líbí se vám Lexus RX? Případně, koupily byste si ho proto, že se vám líbí, nebo proto, že by to mohl být dobrý „otec“ rodiny? ?