Handsfree, vyhřívání sedadel a parkovací asistent, to musím mít. A dopřála bych si ještě vyhřívaný volant za 3000 Kč.
Seat je partnerem filmu Nejsledovanější, který bude zítra uveden do kin. Nový film je věnován fenoménu YouTuberů, jejichž internetová videa sleduje milionové publikum fanoušků. Producent Jindřich Trčka získal pro svůj celovečerní film šest hvězd českých kanálů na portálu YouTube, aby v něm poodhalil tajemství jejich úspěchu a dal divákům nahlédnout do jejich každodenních životů.
V novém filmu Nejsledovanější vystupují YouTubeři Kovy, Pedro, Shopaholic Nicol, Gabrielle Hecl a A Cup of Style. Nejsledovanější je prvním filmem, na jehož tvorbě se podíleli samotní diváci protagonistů, kteří na své mobilní telefony natáčeli scény na setkání YouTuberů se svými fanoušky.
„Každá generace měla své idoly, které jejich rodiče nechápali. Nejsledovanější je komunikačním mostem mezi televizní a internetovou generací. Dali jsme si za úkol vytvořit po vzoru animovaných filmů od Pixaru vybalancovaný film, ve kterém si své najdou nejen děti, ale i jejich rodiče,“ říká producent filmu Jindřich Trčka, který byl se svým štábem YouTuberům v patách celý rok doslova po celém světě. „YouTubeři mají obrovský dopad na to, co se v naší společnosti děje. Vymezují trendy a vytváří novou kulturu,“ dodává režisér filmu Nejsledovanější Jiří Sádek.
„Blogeři a YouTubeři jsou fascinujícím fenoménem posledních let,“ říká Filip Stoulil, koordinátor marketingu a prodeje divize Seat Česká republika. „V České republice používá YouTube každý měsíc 5 milionů uživatelů a dalším ohromujícím údajem jsou 2 miliardy unikátních zhlédnutí měsíčně. I z toho je patrné, že YouTubeři dokážou nevšedním a velmi efektivním způsobem oslovovat mladou generaci, čímž rezonují s hodnotami značky Seat.“
Seat nejen podpořil vznik nového filmu, ale také zapůjčil auto blogerkám A Cup of Style. Nicole a Lucie Ehrenbergerovy jezdí od listopadu 2016 Seatem Ibiza. Při natáčení filmu Nejsledovanější, v němž vystupují společně s ostatními YouTubery, navštívily Barcelonu, sídlo společnosti Seat a rodiště nových modelů španělské značky. Letos v létě se v bílé Ibize vydaly surfovat do Francie a Španělska společně s Lucčiným přítelem Kubou. A po návratu domů se Lucka a Kuba vypravili do Krkonoš, aby zdolali nejtěžších 400 metrů v životě během po skokanském můstku. A Cup of Style se objevily se zapůjčenou Ibizou také na přelomu srpna a září na pražské akci Auta na Náplavce. Myslím, že holky znáte, ale kdyby ne, tak dvojici A Cup of Style nalejdete na acupofstyle.com.
Více informací o celovečerním filmu Nejsledovanější naleznete na nejsledovanejsifilm.cz, případně na www.csfd.cz nebo na youtube.com