Ani za týden jsem neobjevila žádnou zásadní slabinu, o které bych se mohla rozepsat.
Značka Peugeot má mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče.
Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot, která se opírá o 210 let své historie, o nabídku elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ tím prezentuje vstup do éry přechodu na nové zdroje energie.
Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně #UNBORINGTHEFUTURE.
Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.
Kampaň začala 20.ledna 2020 na 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje.