Autfit k Toyota C-HR No.2 – Bejby nesedí v koutě

26.8.2020 Veronika Petrů 0 komentářů

Stalo se zvykem, že Autfity se svými auty fotím ve chvíli, kdy se spolu loučíme. Možná je to hezký rituál, vznikne vzpomínka, mám toho na srdci spoustu, co můžu dát do příběhu. Na druhou stranu mi to začalo připadat trochu smutné. A tak jsem se rozhodla pro změnu. Tentokrát je tu Autfit s autem, které mám v garáži jen pár týdnů. Říkám ji „bejby“ a jejímu kouzlu jsem prostě propadla. Opět…

Vzpomínáte na zimní Autfit s Toyotou C-HR – Horká láva, horká hlava? V závěru jsem psala: „Šest let jsem věrná svému Subaru a s ostatními jsem maximálně flirtovala. Ale teď bych se spustila!“ Už dva lidi mi řekli, že mám auta jak domácí mazlíčky. Musela jsem se tomu smát, ale tak prostě mám nové štěňátko. Velmi způsobné, vychované, venčí se jen když chci já a hlad má velmi zřídka. 🚘

Toyotu C-HR jsem vám představila už v předchozím postu, takže tentokrát se budeme věnovat jen a výhradně tomu mému kousku. Ona to nakonec nebude žádná „rocket science“. Testovací C-HR mě svou barvou i výbavou tak uchvátilo, že jsem hledala způsob, jak získat auto v prakticky stejné specifikaci. Tehdejší limitovaná edice Premiere už nebyla dostupná, navíc jsem nebyla úplně fanda světlých potahů sedadel, které v ní byly. Naštěstí se pak objevila verze Selection Flame

Nejsilnější motorizace 2.0 Hybrid. Nic slabšího jsem ani nemohla, i tak má C-HR o 116 koní méně než STI a ano, otázky typu: „Jak jsi mohla vyměnit Subaru WRX STI za hybrid?“ občas přicházely. Ti, jejichž vášní je design, pochopili hned. Ti, co řeší spotřebu, asi ještě dříve. Já teda ve skutečnosti spotřebu neřešila, u aut je to u mě podle hesla „když ji miluješ, není co řešit“. Ale nakonec jsem tak nadšená z toho, že benzinku navštěvuju jednou za měsíc, že mě ta nízká spotřeba i hra s jízdou v čistě elektrickém režimu začala bavit. Dojezd po natankování mám cca 700 km, spotřebu 5,4 l/100 km od stavu nula a to pořád jezdím město a svižně. No a ti, co jezdí po městě s manuálem a tvrdou spojkou, mi jistě dají za pravdu, že často sní, či přinejmenším uvažují, o automatu. Vlastně automat byl hlavní motivací ke střídání stráží v mojí garáži. Asi stárnu nebooo moudřím. 🙏😉 A vše ostatní už bylo o emocích, možná i touze změnit svou vlastní automobilovou image, která by lépe odpovídala tomu, kým jsem dnes.

Hybrid mě tedy baví hlavně tím, že nemusím moc tankovat. Plug-in hybrid jsem nechtěla, příliš pracné a ušetřenou energii na stavění u benzinky promrháte nutností nabíjení. Bydlím v bytě a celkově nemám příliš dobrou „elektrokompatibilitu“. Toyota nabízí velmi funkční spojení benzinového motoru a elektromotoru (184 koní celkem), které vážně umí, koneckonců to dělá už od dob prvního Priusu, který se představil v devadesátých letech.

Selection Flame je top výbava, kde nechybí adaptivní tempomat, což je perfektní věc na dálnici i ve městě, v zácpě či v místech úsekového měření. Má i hlídání jízdních pruhů, které ale bohužel není ve stylu „semi-automomního“ řízení a zatáčí tak jen když už jde do tuhého a přejíždíte vodorovné značení na vozovce. Některá auta už umí i sama zatáčet a hezky způsobně se držet uprostřed jízdního pruhu. Dále si užívám hlídání mrtvých úhlů, vyhřívaný volant, parkovací kameru, parkovací senzory vpředu, vzadu, na bocích, automat na dálková světla i na stěrače. Tolik prvky standardní výbavy, ze kterých mám největší radost, kompletní přehled najdete zde (pod výbavou Selection, ze které Selection Flame vychází), než bych to tu všechno vypsala, tak usnu a vy byste usnuly v průběhu čtení. 😁

Za příplatek jsem měla audiosystém JBL s devíti reproduktory včetně subwoferu (jsem čím dál tím více závislá na poslouchání hudby v autě, copak v STI člověk měl i jiné zvukové vjemy, ale tady je vesměs ticho). Ten bohužel nelze koupit jinak než v balíčku s vestavěnou navigací (paket JBL+Navi 44 900 Kč). Tak ji mám taky, ale prakticky nepoužívám, protože za mě nejlepší volbou je propojení telefonu přes Apple CarPlay (či Android Auto) a využívání aplikace Waze (navigace) a Spotify (hudba). Žádná reklama, jen píšu o tom, jak v autě a s autem žiju. Základní cena 879 900 Kč, příplatky 44 900 Kč, celkem 924 800 Kč. Nic víc není potřeba. Jukněte na akční ceník se slevami až 85 000 Kč, 1.8 hybrid můžete mít už od 719 900 Kč. Ale bacha, 1.8 hybrid je nejen motoricky slabší, ale má i méně „vyladěný“ podvozek a jízdní vlastnosti a svezení nejsou tak pěkné jako u 2.0 hybrid, což by mně osobně vadilo, a tak to musím zmínit.

Bylo potřeba ukázat, že „orange is a new black“ v zimě i v létě“. Jde o výraznou barvu, kterou si ne každý dovolí nosit. Ani já k ní neměla dříve úplně vztah, za to nyní jsem jí propadla. Mám oranžový (cooper) Iqos, oranžovou (zrzavo-červenou hlavu), oranžové boty, oranžové kalhoty, oranžový svetr, oranžový top a to jsem možná ještě na ledacos zapomněla. Zjistila jsem, jak krásně se oranžová dá kombinovat s mnoha barvami i nebarvami. Vypadá perfektně s bílou, černou, šedou i béžovou. Kombinaci s černou, a vlastně i bílou, jsem ukázala v minulém Autfitu a koneckonců tuhle kombinaci krásně ukazuje i samotné C-HR. Oranžový metalický lak, černá kola a střecha, bíle zářící LED světla.

Ale sedne i do odvážnějších kombinací s khaki či modrou nebo vyloženě extravagantních outfitů s červenou či růžovou. Vedle C-HR člověk tak trochu vždy bojuje o pozornost, já si tento boj ale maximálně užívám. Stejně jako novou barvu vlasů a změnu po (na můj vkus) dlouhé době jakbysmet. Takže sladění a ladění od hlavy. Do letního autfitu prostě patří sluneční brýle, mají takové vzorované obroučky a nádech do fialova. Oranžový top (podobný například zde), květované kraťásky (do tohohle outfitu by seděly i tyto) a…

…na nohách zmíněné oranžové, až neonkové espadrilky Superdry (koupené loni v New Yorku, takže odkaz vám bohužel nedám, podobné však můžete najít zde). Kabelku jsem schválně zvolila stejnou jako u předchozího Autfitu. Myslím, že ladí s C-HR i mými oranžovými outfitovými počiny. Ani tentokrát nechybí doplňky v podobě náramků LuckyBe. A když už jsme u těch doplňků, na C-HR obdivuju tahle černá kola. Ještě nemají, i přes četný pohyb po městě, žádný škrábanec, šikovná jsem. 😜 Tahle 18palcová matně černá kola s deseti dvojitými paprsky jsou součástí standardní výbavy Selection Flame, jak jsem zmiňovala výše.

Jedna fotka z únorového Autfitu s C-HR, můj coming out s oranžovými kalhotami a kombinace s černou a bílou. S tím Autfitem jsem spokojená i dnes, ale když se na něj podívám, tak je mi zima a nějak jsem se letních outfitů ještě vůbec nenabažila, že bych se těšila na vrstvení a zateplování. Kdybych si měla vybrat jedno oblečení, ve kterém budu chodit po zbytek života, tak by to bylo bílé tílko a džínové kraťasy. Ale muselo by být teplo. ☀️ Každopádně podzim se už brzo přihlásí o slovo. No, tak aspoň využiju ten vyhřívaný volant. 😁 A taky chci vyzkoušet oranžovou „podzimně“ kombinovat s hnědou barvou. 

Těším se na vaši zpětnou vazbu na Autfit i na C-HR a přeji krásné, stále ještě letní dny! 😎

 

Pokud se vám článek líbil, tak dejte ❤️. A sledujte Facebook a Instagram Autokabelek, ať vidíte, na čem právě pracuju a co pro vás chystám!

Tags – Toyota, C-HR, Ceník Toyota C-HR, Dealeři Toyota, hybridní technologieAutfit

Foto: Olivie Žižková – Oliviezizkova.com

Líbil se vám článek? Nenechte si ho pro sebe:

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *