„Hluchých“ míst, kam se auto konfekční velikosti nenasouká, ale XXSmart se tam ve vteřině zabydlí, je všude habaděj.
Víte, že až 80 % všech automobilových nákupních rozhodnutí ovlivňují ženy a 40 % automobilů je kupováno pro ženy nebo je kupují přímo ženy? Není divu, že na nás automobilky stále více a více myslí! Zdaleka však nejde jen o to zdvojnásobit počet barevných variant ve vzorníku laků karoserie. :-) Už jste slyšely o projektu She’s Mercedes?
She’s Mercedes je celosvětový projekt, který má za cíl propojit výjimečné ženy, které si zaslouží být vidět. Ženy, které mohou inspirovat. Jedna druhou, vás, ale třeba i automobilové tvůrce.
Na stránkách www.mercedes.me/she najdete zajímavé informace, emotivně silné příběhy včetně portrétů talentovaných a úspěšných žen. Byznys, lifestyle, rovnováha mezi prací a volným časem, móda či design. Každá zde můžeme najít inspiraci pro to svoje téma. Třeba příběh úspěšné čínské obchodnice Yang Hui, která vypráví o svém start-upu v Šanghaji. Představuje se tu také Australanka Melita Hunter, která vypráví svůj příběh o tom, jak se rozhodla změnit svůj život a otevřít si luxusní resort v Kambodži. Já mám jasnou favoritku, vybrala jsem si komunikační konzultantku, která radí, jak si splnit sen o životě v cizí zemi, jak sebrat odvahu, jak si zvyknout, jak chytit příležitost za pačesy. Její příběh najdete zde.
Ne, historické okénko není na pořadu dne. Stále jsme u projektu She’s Mercedes, který si zároveň dává za cíl zaměření pozornosti na potřeby a přání žen. Hledá řešení šitá zákaznicím na míru a pracuje na profilování značky Mercedes-Benz jako nejatraktivnějšího výrobce luxusních automobilů pro ženy. V rámci marketingové strategie „Best Customer Experience“ vznikla platforma „She’s Mercedes“, která má za úkol zlepšení komunikace mezi značkou a jejími zákaznicemi, i ženami všeobecně.